При підборі фронтального навантажувача потрібно чітко визначити: які у нього повинні бути характеристики, і на який бюджет ви розраховуєте.
Справа в тому, що найбільша частина витрат - це пальне, спожите навантажувачем. Але не можна просто так взяти і розставити техніку по споживанню і вибрати найекономічніший варіант, потрібно враховувати комплекс факторів:
Часті помилки при виборі моделі навантажувача пов'язані з типорозмірами. Загальне виробництво зерна машини потрібно узгоджувати з кількістю роботи, яку техніка буде виконувати. Навантажувач може мало споживати палива, але при простоях економії вже не вийде.
Ще один момент - в гонитві за економією покупці беруть малі навантажувачі, а коли ті не справляються з обсягами роботи - навішують на них великі ковші. Як результат - немає ні продуктивності, ні економії.
Рекомендуємо максимально точно розрахувати вантажі і обсяги робіт, перш ніж замовляти навантажувач.
Коробка і її конструкція сильно впливають на витрату палива і продуктивність машини. Це відбувається завдяки гідротрансформатору, який підвищує обороти, але при цьому знижує ККД. Відключення трансформатора підвищує коефіцієнт корисної дії і економить паливо до 15-30%. Звичайно, це не панацея, але корисно.
Сучасні навантажувачі комплектуються 5 швидкісною коробкою, яка підвищує швидкість розгону, економить паливо і дає можливість посилити гідравліку. А також хороше управління і точність маневру в приміщеннях, в окремих моделях йде посилена вісь.
Підбираючи навантажувач, не можна забути про гуму. Є тонкість - радіальні шини служать помітно довше діагональних. Також для роботи на грунті бажано брати шини з великим, вираженим протектором.
Ківш - головний робочий інструмент навантажувача. Від конструкції, розмірів і коефіцієнта наповнення залежить працездатність і практичність навантажувача. Є ряд властивостей, які характеризують його якість:
Якщо підібраний невідповідний ківш, водієві доведеться постійно витрачати час і сили на те, щоб працювати в складних умовах.
Вибираючи ківш, зверніть увагу на щільність сировини, з яким доведеться працювати. Наприклад, легкі вантажі можна вантажити збільшеним ковшем, важкі - штатним або зменшеним. Якщо потрібно часто міняти ківш, навантажувачі оснащують спеціальними адаптерами змінних ковшів. Таке пристосування розширює можливості водія і навантажувача і скорочує час на переоснащення.
При необхідності, навантажувачі можна оснастити додатковими гідравлічними пристроями. Йдеться про додаткової секції гідророзподільника та третій золотник. Найчастіше оснащення змінюють на техніці середніх розмірів, для яких принципово важливим є використання різного навісного обладнання. Після «прогрейда» на навантажувач можна ставити кущорізи, щітки, грейфери і т.д. Це підвищує його корисність і працездатність.
Водій навантажувача проводить в кабіні цілий день, і чим більше втомлюється - тим більше робить помилок, і нижче стає продуктивність праці. Виходить, щоб збільшити ККД оператора, потрібно зняти з нього частину фізичного навантаження. Устаткування, з яким він працює, має бути зручним. Наприклад, можна використовувати сидіння з пневматичною підвіскою. Воно легко регулюється і добре гасить вібрації.
Джойстик для управління навантажувачем - ще одне прогресивне нововведення. Він дозволяє полегшити роботу оператора і розвантажити його фізично, тепер не потрібно смикати важелі, досить легких дотиків. Оператори з легкістю освоюють джойстик і потім згадують важелі як пережиток минулого.
Причому не завжди потрібно додатково замовляти це або подібні поліпшення, багато виробників зараз комплектують навантажувачі таким обладнанням прямо з заводу. Це дешевше, ніж потім встановлювати і переробляти. Ціна сучасного «нафаршированого» навантажувача ненабагато вище, ніж у простих моделей, а можливості значно ширше. Пам'ятайте про це при підборі, і ваш вибір буде вдалим.
Необхідно увійти в особистий кабінет, щоб додати товар у список обраних!
Повернутися на сайтНапишите вопрос и мы с вами свяжемся в ближайшее время